מופעים ורדיקלים חופשיים

מתחת לפנס 25-26/9/18
ליין אפ לילה
במארג הפיזי של מתחת לפנס, הרדיקלים החופשיים הם אלה שנודדים בין הנקודות ומזיזים את הוייב במרחבי הגבעה. לפעמים הם מופיעים בשעה נקובה, לפעמים אקראית.
בכל מקרה תמיד בדיוק בזמן פנס.. זמן שהכל יכול לקרות בו.. 


שמיים במרתף (מופע ודרך).
עבודה של הדס גרטמן ולילך צפרוני. משתתפות גם: אורה צימרמן, ג'ינה בן דוד וסיגל ניר.
שלישי ורביעי 25-26/9 בשעות 20:15 ו-22:00 מתאספים באנדרטה של חביבה רייק ומחכים למדריכה ולחלילנית, שתיקחנה אתכם למסע אל המרתף..
איך מדברים על שמיים בתוך מרתף? איך מדברים על נשים, אצילות, רוחניות, חזקות, שמתוך המרתף אליו נקלעו, שולחות אלינו קרני השראה אלמותיות? איך מדברים על משהו בכלל בלי להסתבך עם זיכרוןאיך מדברים בזכות החיים במרחב המבקש לחיות על החרב? איך מדברים על נשים, חיים ואהבה, בלי להגיד את המילה?
תפגשו אותן על המסלול האדום

קבוצת צעירי הידית  -  "קשר"
שלישי ורביעי 25-26/9 
און גואינג
עבודה בתהליך, המעלה את רצונו של האדם להוות חלק מקבוצה, לצד הצורך האינדבידואלי לשלוט ולנהל את חייו ואת חייהם של אחרים. משתתפים: רפאל עוזר, יהלי צימרמן, אביב דורוןשירה דגן, דור אילון, עומר דגן.
תפגשו אותם על המסלול הכחול

מיריי שנאן - שדונית לילה


שלישי ורביעי 25-26/9, 
על גדם העץ ליד מרכז האמנות
בלילה השדונית שבי מתעוררת לטוב ולרע היא יודעת דברים שאני לא תמיד יודעת היא חושבת אחרת היא זריזת מחשבה ולרב היא קולעת בול היא יודעת לפרק כל מילה כל משפט היא מספרת לי דברים שאני לא מעזה לחשוב עליהם היא מעמידה אותי במקום ונותנת לי מלא חומר למחשבה היא יצירתית בטירוף ויש לה כוחות בלתי נדלים ולא נותנת לי מנוח
תפגשו אותה על המסלול האדום




גירית
שלישי ורביעי 25-26/9 
און גואינג. רדיקל חופשי מסתובב.
גירית הולך להתרים מתחת לפנס למען מנהיגינו. שקל אחרי שקל הוא יאסוף בקופת החזרזיר הפרוותית ובסכום שיאסף הוא יקנה להם מתנה. ורודה. תראו מה אתם יכולים לעשות..
תפגשו אותו בכל המסלולים..

תיאטרון הידית - כלים שטופים
שלישי ורביעי 25-26/9 
און גואינג, מתחת לעץ האלון שליד יד יערי
עץ האלון יטפטף ערפילים ותחתיו ימרקו חברי "הידית" כלים כטקס יומיומי וסימבולי לשנה החדשה.
במאית: שירי ג'ורנו. במה ותאורה: הנס פלדה . שחקנים-יוצרים: רויטל שלום, עדן אוליאל, יהודה לזרוביץ, הנס פלדה, עינת קמפנר, ענבר דיאמנט, לאה חממי, רוני לבנון.
תפגשו אותם על המסלול הצהוב


נועה רוזן - הנזל גרטל ואני/ תיק חקירה
שלישי ורביעי 25-26/9 
און גואינג, בספריה הישנה, בקומה השניה
בעבודה "הנזל וגרטל /תיק חקירהחוקרת ומשחזרת  נועה גולדברג את ההיסטוריה הסודית, הלא מדוברת, של משפחתה. דרך סרטים ותמונות, מכתבים, חוזים, פסקי דין ואוסף עצום של חפצים שאספה לאורך השנים היא מנסה לפתור את החידה שלה דרך שביל של רמזים.
 
במהלך הפסטיבל יוזמן הקהל לבחור חפצים מהאוסף הענקי ולהעניק לאמנית בתמורה מילים: ביטוי שנוגע לכם, משפט שאוהבים ומוכנים לחלוק ולהעניק למי שלפעמים חסרות לה המילים הנכונות.  

תפגשו אותה על המסלול האדום

להקת נוע - שיעור בלט ; ריקוד.
יום שלישי 25.9 
ליד מגרש הספורט
להקת המחול של המועצה האזורית מנשה מזמינה אתכם לנוע מתחת לפנס בשני אופנים:
1. שיעור בלט פתוח לקהל עם המורה קטרי סייפולה-כהן.
שלישי 25/9/18 בשעה 19:30-20:30. שיעור קלאסי של שעה. נראה אתכם על הבר!
2. ריקוד "Totaloss" כוראוגרפיה גיל קרר .
שלישי 25/9/18 שלושה מופעים, בשעות: 20:00, 20:30, 21:00
תפגשו אותן על המסלול הכחול

מקהלת אוריין
רביעי 26.9 
שני מופעים: 20:00, 21:00.
מקהלת אוריין היא מקהלה איכותית במיוחד לילדים ונוער הפועלת כבר מעל 20 שנה בקיבוץ עין שמר. במקהלה ילדים וילדות מפרדס חנה כרכור גן שומרון בנימינה חריש מאור ועודהמקהלה עובדת בימים אלה על אלבומה הרביעי.
תפגשו אותם על המסלול הכחול

ג'והיינה סעדא   Manipulating
יום שלישי 25.9 
בשעה 19:30, 20:30, 21:30. בשאר הזמן יוקרן וידאו של המיצב. בהרחבה העגולה שליד מרכז האמנות.
העבודה משלבת כמה מדיומים ביחד: פיסול מנגנון ידני ממתכת, עץ וגלגלי שיניים; תפירת חצאיות; אור; סאונד ומיצג. על רקע סאונד אלקטרוני של הישאם סבח ושירה שהיא מקריאה בקולה, יניעו 7 גברים את המנגנונים.
תפגשו אותה על המסלול האדום

יעל רבר, מארק פוליקובסקי ונדב רג'ואן
יעל מופיעה על הטרפז ביום שלישי 25.9 בשעות 20:00, 21:00, 22:00 ליד הכנעסה לאולם גולם.
החוקר מרק פולי ממכון פורטר ורקדנית הטרפז יעל רבר במופע משותף, שבו נלמדה תנועת הרקדנית וקיבלה ביטוי חופשי על ידי תנועת חיידקים בצלחת פטרי, שתהיה מוקרנת בסמוך לטרפז.
תפגשו אותה על המסלול האדום

עדי שילדן -Le Boudoir
יום שלישי 25.9 
בשעה 21:00 - כיתת נשים.
עבודת סולו המתקיימת במעברים בין החלל האינטימי של חדר ההלבשה לבין המרחב הפומבי של הבמה. ​ *Boudoir (בודואר, מצרפתית) – חדר האישה, ששימש כחדר הלבשה וגם כמקום שבו היא יכלה להשתחרר מהקודים ההתנהגותיים המצופים ממנה ולבטא את רגשותיה בחופשיות וללא העמדות פנים. מאת ובביצוע: עדי שילדן ליווי אמנותי: סהר עזימי דרמטורגיה: לירון דינוביץ תלבושות: הילה שפירא מסכה: שרונה אפרת מוזיקה: עופר טיסר עיצוב תאורה: דני פישוף, רותם אלרואי.
תפגשו אותה על המסלול הצהוב


ענת מגל -  'שיRישום'
לילות שלישי רביעי 25-26/9 

מתחת לעץ האלון שמול בית מורשת (יש סיכוי שזה יהיה בעוד מקומות…). באים ומרגישים איך ומתי מצטרפים.
בן אדם יושב מתחת לפנס, בוחר שיר שמרטיט לו את הלב, שמנגן חזק ברמקולים. מולו יושבת ענת ועושה רישום מהיר של מה שעולה על הפנים שלו, עד שהשיר מסתיים. ענת עובדת עם טושים על נייר ממוחזר, ניירות ספרים וחוברות של הארכיון הקיבוצי.
תפגשו אותה על המסלול הצהוב

ענתי טורק - דואט שירת חביבה
ענתי טורק חוזרת לגבעה עם "דואט שירת חביבה". אתם, היא וההשראה של הרגע, בדואט.
לילות שלישי רביעי 25-26/9 ליד האנדטה של חביבה. באים ומרגישים איך ומתי מצטרפים. תפגשו אותה על המסלול האדום

שונית גל - "רוח הכלאיים"
שלישי ורביעי 25-26/9 
און גואינג
רוח הכלאיים היא רוח הבית הרוחות ששומרות עליו שמופיעות שמזכירות את שאף אחת ואחד כבר לא זוכר דורות דורות ילדים שהפכו להורים התנועה בין חדרי הבית פתיחה וסגירה של דלת שכבות שכבות של טביעות ידיים ועקבות.

טל מיכאליס - הלילית ואני
שלישי ורביעי 25-26/9 
בשעות 20:00, 21:00, 22:00 . ליד עשרת הדברות של השומר הצעיר. לילית וטל, שהתחילו את מסען  בגן הקסמים במוסררה לפני חצי שנה, מגיעות למטס בגבעת חביבה בין הפנסים. תפגשו אותה על המסלול הצהוב

יפעת טריינין ליסאי - משתה בארגז החול
שלישי ורביעי 25-26/9 
און גואינג
הר של חמרה. כלים. צעצועים. הכלים יתמלאו בכל טוב שרוקחים ורוקחות, ילדים ילדות, טבחים טבחיות יכינו פה ב״ משתה ״ מתחת לפנס. שני ערבים ברציפות.
תפגשו אותה על המסלול הצהוב


שרון גלזברג - קץ חלום.
שלישי ורביעי 25-26/9

און גואינג
שרון גלזברג בעבודת מיצב/מיצג ספציפית לפנס. העבודה מזמינה אנשים לצאת ממסגרת הטיול שלהם במסלול הפסטיבל ולנוח. לישון. לחלום בהקיץ. להקשיב לשיר ערש ממקום אחר, מתרבויות רחוקות או קרובות. תפגשו אותה על המסלול הכחול


 הקליינע מענטשעלך
רביעי 26/9 
און גואינג בכניסה לפסטיבל
להקת הכליזמר קליינע מענטשעלעך (ביידיש: אנשים קטנים), שישה מוזיקאים צעירים שמנגנים מוזיקה יהודית שמחה בעיבודים חדשים. חוויה כיפית של ריקודים סוערים, מעגלים, שמחה אמיתית!
 תפגשו אותם על המסלול הכחול